Mapy - Gothic
Kolonia Górnicza
1. Tu zaczynasz grę.
2. Wejście do zawalonej kopalni.
3. Dwaj myśliwi - Drax i Ratford.
4. Stary Obóz.
5. Jaskinia. W niej jest ciało Neka.
6. Nowy Obóz.
7. Obóz Bractwa/Sekty/na bagnie.
8. Stara kopalnia.
9. Wolna kopalnia.
10. Chata Cavalorna.
11. Chata Aidana.
12. Kanion Trolli. Jest tam Kamień Ogniskujący.
13. Obozowisko bandytów.
14. Ruiny klasztoru. Jest tam Kamień Ogniskujący.
15. Wieża Mgieł. Jest tam I i VI tom Chromaninu.
16. Plaża. Jest tam V tom Chromaninu oraz ogniste jaszczury.
17. Klif. Jest tam Kamień Ogniskujący.
18. Bagna. Żyją tam węże błotne.
19. Cmentarzysko orków.
20. Górska forteca. Jest tam Kamień Ogniskujący.
21. Stara cytadela orków. Jest tam szaman orków oraz II tom Chromaninu.
22. Zatopiona wieża Xardasa.
23. Jaskinia. Jest tam Almanach.
24. Wieża Xardasa.
25. Obóz orków.
26. Wejście do świątyni Śniącego.
27. Kamienny krąg. Jest tam Kamień ogniskujący.
28. Brzeg jeziora. Jest tam IV tom Chromaninu.
29. Wyspa. Jest tam III tom Chromaninu.
Stary Obóz
1. Północna brama.
2. Południowa brama.
3. Arena.
4. Twoja własna chata.
5. Diego.
6. Wejście do zamku, stoi tam Thorus.
7. Graham (sprzedaje mapy).
8. Zły.
9. Świstak.
10. Dusty.
11. Baal Parvez.
12. Fisk.
13. Dexter.
14. Mordrag.
15. Scatty.
16. Kuźnia.
17. Gladiatorzy z areny.
18. Rączka.
19. Snaf.
20. Wrzód. Omijać z daleka!
21. Posiadłość Gomeza i innych magnatów.
22. Posiadlość Magów Ognia.
23. Kuźnia, są tam Stone i Skip.
Nowy Obóz
1. Wejście do obozu.
2. Lewus.
3. Ryżowy Książę.
4. Horacy.
5. Jarvis.
6. Homer.
7. Jeremiasz.
8. Silas.
9. Mordrag.
10. Baal Isidro.
11. Cord.
12. Droga do Wolnej Kopalni.
13. Topielec spod tamy.
14. Tu spaceruje Cronos.
15. Kopiec Rudy.
16. Gorn.
17. Krzykacz i jego chata.
18. Lee.
19. Biblioteka Magów Wody.
20. Saturas.
21. Baal Kagan.
22. Lares.
23. Klin.
24. Wilk.
Obóz na Bagnie
1. Wejście do obozu.
2. Lester i Baal Namib.
3. Melvin.
4. Arena. Jest tam Cor Angar.
5. Baal Cadar.
6. Grupa zbieraczy pod wodzą Balora.
7. Grupa zbieraczy pod wodzą Virana.
8. Baal Tondral.
9. Kuźnia.
10. Laboratorium alchemiczne. Jest tam Cor Kalom.
11. Fortuno i Harlok.
12. Baal Tyon.
13. Talas.
14. Baal Orun.
15. Y'Berion.
Źródło : e-gothic.net
Offline