Xardas - 2009-04-14 09:49:16

Na bagnach w krainie Jarkendar swoją kryjówkę założyli bandyci. Ich obóz powstał na ruinach pradawnego miasta gdzie znajdowała się świątynia Adanosa. Zamieszkiwali go niegdyś Budowniczowie. Bandyci to głównie skazańcy, którzy uciekli z Górniczej Doliny po zniszczeniu bariery. Nasuwa się więc pytanie w jaki sposób dostali się oni do nowej części wyspy. Odpowiedź jest prosta. Wykorzystali oni Piratów do przeprawy przez morze i tak znaleźli się w Jarkendarze. Gdy okazało się, że w na nowym lądzie są złoża złota przybyło ich jeszcze więcej. Po jakimś czasie ich stosunki z piratami, którzy mają obóz nad brzegiem morza popsuły się a ci zaczęli się na wzajem atakować. Jak wcześniej zostało wspomniane bandyci posiadają swoją własna kopalnie złota dzięki czemu są bogaci i stać ich na handel, lecz po sprzeczce z piratami nie mają z kim. Są dość uporządkowaną gildią. W obozie panuje zasada: „kogo zabijesz - tego przejmujesz stanowisko”. Inni członkowie bandy nie mają za złe, że kogoś pobiliśmy lub okradliśmy. Każdy dba o siebie i nie przejmuje się innymi. Obozem i gildią rządzi Kruk – były magnat w Starym Obozie w pierwszej części gry. Na jego rozkaz porywani są ludzie z Khorinis do przymusowej pracy w kopalni przez Dextera mającego siedzibę w górach, niedaleko farmy Onara. Prawą ręką Kruka jest Bloodwyn, który zajmuje sie doglądaniem i zarządzaniem kopalnią złota. W owym obozie na każdym kroku widać starożytną cywilizacje. Wszędzie są wyryte w ścianach znaki w języku budowniczych a na placu przed świątynią Adanosa znajduje się teleport dzięki, któremu można się przenieść w dowolną część nowego świata. Jak wcześniej wspomniałem w obozie bandytów jest bardzo dobrze zorganizowany system kastowy. Każdy zna swoje miejsc. Oto ważniejsi bandyci i ich funkcja w obozie:



    * Kruk – Przywódca bandytów.
    * Bloodwyn – Prawa ręka Kruka, zarządca kopalni złota
    * Thorus – Szef straży, decyduje o tym kto może wejść na plac przed świątynią
    * Esteban – Rozdaje tabliczki dzięki, którym można wejść do kopalni złota.

Po wstąpieniu do tej Organizacji możemy nauczyć się
- Skradania Się ( 5 PN )
- Akrobacji ( 10 PN )
- Otwieranie Zamków ( 5 PN )
Wystarczy Napisać " Zapisuję się "

* UWAGA: Wcześniej trzeba mieć rangę Najemnika *

Apartment Khorog https://www.ehotelsreviews.com/